اخبار برکه, اخبار کتاب‌های کودک

گزارش ایبنا: «من عاشق اردو رفتن هستم»، شما چطور؟

 

کتاب «من عاشق اردو رفتن هستم» به قلم جوآن ام دیکنسون با تصویرگری کیت ای. میشل با ترجمه زهره ناطقی از سوی نشر برکه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، بعضی آخر هفته‌ها، جان و خانواده‌اش به اردوگاه‌های مختلف سفر می‌کنند، جایی که او می‌تواند ماهیگیری، پیاده‌روی و چهارچرخ‌سواری کند. دو روز بعد، از سفر اردویی باز می‌گردند و با اشتیاق در انتظار سفر بعدی هستند.

 

در این اردوهای خانوادگی او از اینکه کنار خانواده‌اش است لذت می‌برد و احساس خوبی دارد. جان در طبیعت قدم می‌زند و با کمک پدرش ماهی می‌گیرد و کارهایی انجام می‌دهد که در او درباره اردو رفتن با خانواده احساس شادی ایجاد می‌شود.

 

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: دوست دارم از درخت‌های نزدیک محل اردویمان بالا بروم. بالای درخت می‌نشینم و درباره‌ی ماجراجویی بعدی‌مان خیال‌پردازی می‌کنم. چیزهای جالبی مثل برگ، چوب و سنگ جمع می‌کنم. آن‌ها را در جعبه‌ی مخصوصی نگه می‌دارم که همیشه درش را قفل می‌کنم.

 

نشر برکه کتاب «من عاشق اردو رفتن هستم» به قلم جوآن ام دیکنسون با تصویرگری کیت ای. میشل را با ترجمه زهره ناطقی در ۲۸ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۷۰ هزار تومان برای کودکان منتشر کرده است.

لینک خرید کتاب من عاشق اردو رفتن هستم
لینک خبر