اخبار برکه, اخبار کتاب‌های کودک

گزارش ایبنا: کتاب کودک «زرافه‌ای که به خال‌هایش افتخار می‌کند»

کتاب «زرافه‌ای که به خال‌هایش افتخار می‌کند» به نویسندگی و تصویرگری آدیسان بوکس با ترجمه زهره ناطقی از سوی نشر برکه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، هرگز ظاهر واقعی‌ات را تغییر نده. به خودت افتخار کن. تو بالاخره راهت را در زندگی پیدا می‌کنی. این‌ها جملاتی است که در پشت جلد کتاب «زرافه‌ای که به خال‌هایش افتخار می‌کند» درج شده است. به نظر می‌رسد کتابی انگیزشی برای کودکان است تا به خودشان و داشته‌هایشان بیشتر توجه و فکر کنند. ماجرای کتاب هم درباره زرافه کوچکی است که دوست دارد با بقیه حیوانات دوست شود و به این دلیل، سعی می‌کند شبیه آن‌ها شود؛ اما بقیه حیوانات نمی‌خواهند با او دوست شوند و از این زرافه مشتاق، دور می‌شوند. چرا؟ پیام قصه در پیداکردن جواب همین سؤال است.

این اثر به اعتمادبه‌نفس کودکان، خودپذیری و تمرین مهارت‌های اجتماعی‌شان کمک می‌کند. کودکان هفت تا ۹ سال مناسب‌ترین مخاطبان این کتاب هستند.

در بخشی از متن کتاب می‌خوانیم:

«سعی کردم به فیل‌ها نشان بدهم که من هم می‌توانم خودم را مثل آن‌ها پیچ و تاب بدهم… اما فیل‌ها به من محل نگذاشتند.».

کتاب «زرافه‌ای که به خال‌هایش افتخار می‌کند» به نویسندگی و تصویرگری آدیسان بوکس با ترجمه زهره ناطقی در ۳۰ صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۶۳ هزار تومان از سوی نشر برکه منتشر شد.


خرید کتاب زرافه‌ای که به خال‌هایش افتخار می‌کند 


لینک خبر