اخبار برکه, اخبار کتاب‌های کودک

گزارش ایبنا: «اَبَرنیروی خواهری» چیست؟

 

کتاب «اَبَرنیروی خواهری» نوشته جِنا بوش هَگِر و باربارا پیِرس بوش با تصویرسازی سیندی وُیچِهووسکی و ترجمه کتایون مهرآبادی از سوی انتشارات برکه روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب «اَبَرنیروی خواهری» نوشته جِنا بوش هَگِر و باربارا پیِرس بوش است که برای کودکان ۷ تا ۹ سال نوشته شده است. این کتاب را کتایون مهرآبادی ترجمه کرده و انتشارات برکه منتشر کرده است.

 

دختران کوچک چه کار می‌توانند بکنند تا اَبَرانسان باشند؟

بله، آن‌ها می‌توانند «گروه خواهری» تشکیل بدهند. این روزها خیلی از دخترهای کودک و نوجوان تک‌فرزند هستند و خواهری در خانه ندارند. آن‌ها می‌توانند دست‌هایشان را به هم بدهند و نیروهایشان را روی هم بریزند تا به ابرنیروی خواهری دست پیدا کنند.

هرکدام از ما نیروی ویژه‌ای داریم: یکی خوب نقاشی می‌کشد، یکی خوب می‌نویسد، یکی ساز می‌زند و… همه این توانایی‌هاست که بر روی هم و در کنار مهربانی، دوستی و همدلی، اَبَرنیروی خواهری را پدید می‌آورد. به نظر شما از دست یک گروه خواهری چه اَبَرکارهای نیکی برمی‌آید؟

با این نیروها ما می‌توانیم کارهای خوبی انجام دهیم، طبیعت را پاک و زیبا کنیم، دیگران را شاد کنیم و از همه مهم‌تر، از پیوند خواهری‌مان پشتیبانی کنیم!

 

«اَبَرنیروی خواهری» داستان دختربچه‌ای به نام اِما است که به ما نشان می‌دهد چگونه با اَبَرنیروی خواهری می‌توانیم دنیا را جای بهتری کنیم و از زندگی در کنار دوستان‌مان بیشتر لذت ببریم.

 

در قسمتی از این کتاب می‌خوانیم:

من و خواهران افتخاری‌ام دیدارهای روزانه‌ای را با نام «دیدارهای خواهرانه‌ی محله‌ی هامبل» ترتیب دادیم.

من پیشنهاد دادم: «ما باید یک جای ویژه برای خودمان داشته باشیم.»

دَنیله در حالی که مدادهایش را از جعبه بیرون می‌آورد گفت: «بیایید یک آلونک بسازیم.»

 

انتشارات برکه کتاب «اَبَرنیروی خواهری» نوشته جِنا بوش هَگِر و باربارا پیِرس بوش با تصویرسازی سیندی وُیچِهووسکی را با ترجمه کتایون مهرآبادی در ۴۰ صفحه، شمارگان هزار نسخه و به بهای ۱۰۰ هزار تومان منتشر کرده است.


خرید کتاب ابرنیروی خواهری

لینک خبر